افتتاحیه نمایشگاه کتاب بلگراد شب گذشته با حضور چهره‌های سیاسی و غیر سیاسی برگزار شد که این برنامه ویژگی‌های جالب توجهی داشت.

افتتاحیه نمایشگاه کتاب بلگراد با حضور وزیر و بدون سخنرانی مسئولین!/همه و همه برای کتاب+عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار اعزامی فارس به بلگراد، شصت و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب بلگراد شب گذشته با حضور مقام های رسمی افتتاح شد.

این نمایشگاه یکی از دیرپاترین نمایشگاه های کتاب در سطح اروپا است که هر ساله برگزار شده است و با استقبال گسترده از سوی مردم مواجه می شود.

شب گذشته در حالی این نمایشگاه آغاز به کار کرد که هیچ مقام رسمی از سوی دولت در این نمایشگاه سخنرانی نکرد. در حالی که وزیر فرهنگ کشور صربستان در این مراسم حاضر بود و دقایقی قبل از آغاز مراسم در سالن ایستاده بود.

این مراسم بر خلاف افتتاحیه‌هایی که ما در ذهن داریم که مملو از مسئولان و مدیران است بیشتر شرکت کنندگان آن مردم بودند و مردم تمام طول مراسم را سرپا مانند وزیر این کشور برنامه را دنبال کردند. به این تعبیر که هیچ صندلی در برنامه قرار داده نشده بود و همه شرکت کنندگان روی پا شاهد برنامه افتتاحیه بودند.

در بخش دیگری از این مراسم خواننده اپرای کشور صربستان برای مردم دو قطعه خواند که با تشویق حاضرین روبرو شد.

در پایان نیز روبان غرفه ایران توسط ابوذر ابراهیمی ترکمان و وزیر فرهنگ صربستان بریده شد و از بخش های مختلف غرفه ایران که میهمان ویژه این نمایشگاه است بازدید به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.